Sunday, June 1, 2014

No Bake Vegan Chocolate Ice Cream



Vaja läheb:

* 1 purk kookospiima (tavaliselt on retseptide juures kirjas, et tuleks kasutada full-fat kookospiima, aga minu oma oli just light-versioon, niiet ma usun, et erilist vahet väga ei ole. saab ka nii)
* 1 suur tl purustatud vanillikauna pulbrit
* 1 suur tl kaneeli
* u 2-3 spl toorkakao pulbrit
* u 1-2 spl agaavi siirupit
* 1-2 eelnevalt külmutatud banaani

Jäätise valmistamise viise on tohutult palju erinevaid. Mina tegin jäätist ise esimest korda ja kasutasin just sellist meetodit, et mikserdasin kõik koostisosad segamini ja panin kaanega anumasse ja otse sügavkülmikusse. Iga poole tunni tagant segasin läbi. Ja seda tegin ma korduvalt umbes 7 korda. Võibolla isegi rohkem. Siis panin kaussi ja kohe sõin, sest tundus, et mass hakkas üsna kiiresti vedelaks sulama. Aga täna hommikul, uuesti jäätise kaussi täites, mõtlesin, et ehk lisaks hoopis pähklipiima juurde ja mikserdaks korraks veel miksriga läbi, et konsistents oleks kreemjam ja jäätükid ei krõmpsuks niivõrd hamba all. Niimoodi oli tunduvalt maitsvam. Täna sain tegelikult teada, et mul on jäätisemasin ka kodus olemas..

No comments:

Post a Comment