Wednesday, June 4, 2014

No Bake Vegan Mint Chocolate Chip Ice Cream









Ma ei suutnud otsustada, milline pilt selle jäätise imeliselt rohelist olemust kõige paremini kajastab.

Vaja läheb:

jäätise jaoks:

* 1 purk full-fat kookospiima
* 3 avokaadot (võib kasutada ka banaane, aga siis maitse tuleb magusam, värv heledam ja jäätis mitte nii kreemjas)
* u 4 - 5 spl agaavisiirupit
* 2 spl purustatud piparmündi lehti (kasutasin kuivatatud taime, aga väga võimalik, et värske on isegi parem)
* spirulina pulbrit (ma kasutasin u 2 - 3 spl, aga ise teate, kui rohelist jäätist te soovite)
* u 3 tl naturaalset piparmündi ekstrakti (doseerige oma maitse järgi)
* väike näpuotsatäis soola (mina ei kasutanud)

shokolaaditükkide jaoks:

* kakaovõid
* toorkakao pulbrit
* magustajat (mina jahvatasin seekord kookosplamisuhkru tuhksuhkruks, aga kautada võib ka kõiki muid meelepäraseid magustajaid)

Blenderda või mikserda kõik jäätise koostisosad segamini ja pane kaanega anumasse ning sügavkülma. Sega jäätist iga poole tunni tagant, kuni saavutatud on meelepärane konsistents. Mina kasutasin esimesel kolmel segamiskorral miksrit, et jäätis oleks kreemjam ja jääkristalle poleks niivõrd tunda.

Shokolaadi jaoks sulata veevannil kakaovõi ja sega hulka kakaopulber ja magustaja. Vala shokolaad kas kommivormidesse või mõnda suurde anumasse, mis on eelnevalt nt küpsetuspaberiga kaetud. Pane sügavkülma ja võta välja, kui tundub, et shokolaad on täiesti ära kivistunud. Lõika shokolaad väikesteks tükkideks ja sega jäätise hulka. Seda võib teha ka kõige lõpus või näiteks viimasel segamiskorral, enne söömist.


No comments:

Post a Comment