Tuesday, June 24, 2014

RAW Aloe Vera Smoothie








Ma tegin selle smuuti juba üsna mitu nädalat tagasi, aga kuna miski läks arvutiga viltu, siis saan selle postituse teha alles nüüd ja ma pole päris kindel, kas kõik on õigesti meeles. Aga ma loodan, et on, sest see smuuti tõepoolest tuli suurepärase maitsega!  Muide, nüüdsest hakkan vist kirjutama retsepte ka inglise keeles, sest minu läti sõbrad on samuti huvitatud :)

Vaja läheb:

* 1 banaan
* 1 peotäis spinatit
* ühe väikese apelsini mahl
* 1 väike spl mett
* 2 spl roosivett
* u 1 tl spirulinat
* 1 aloe vera lehe viljalima (vabalt võib kasutada ka rohkem, aga kuna minu aloe on üsna pisike ja mõru, siis igaks juhuks katsetasin esimesel korral väiksema kogusega).
* vett

Blenderda!

IN ENGLISH:

Ingredients:

* 1 banana
* a handful of spinach
* juice from 1 little orange
* 1 tbsp honey
* 2 tbsp rosewater
* approx. 1 tsp spirulina powder
* 1 skinned aloe vera leaf (you can use more if you want to)
* water

Blend!


No comments:

Post a Comment