Saturday, November 2, 2013

Vaarika "juustukook"





Vaja läheb:

põhjaks:

* 1/2 klaasi mandleid
* 1/2 klaasi datleid
* näpuotsatäis soola

"juustukreemiks":

* poolteist klaasi leotatud india pähkleid ( vähemalt 5 h. üleöö oleks parim )
* pooleteise apelsini mahla ( mina kasutasin sidrunimahla, mis tegi koogi liiga hapuks )
* 1/3 klaasi kookosõli
* magustajat ( sellele koogile soovitaksin magustajat lisada tiba rohkem, kui muidu)
* vaarikaid
* põldmurakaid (kaunistamiseks. vaarikaid said mul otsa)
* vanilli (mina tegin ilma)

Purusta blenderis põhja koostisosad ja vajuta lahtikäiva koogivormi põhja, mis on eelnevalt kaetud küpsetuspaberiga. Sulata kookosõli veevannil ja sega hulka magustaja. Blenderda kõik juustukreemi koostisosad peale marjade blenderis siidjaks kreemiks (mul jäi tekstuur kahjuks pisut teraline). Vala 2/3 massist koogipõhjale. Alles jäänud mass blenderda eraldi vaarikatega ja vala teise kihina peale. Lase koogil sügavkülmikus taheneda mitu tundi. Kaunista marjadega. Tee nuga enne lahti lõikamist veega märjaks.


Kuna see oli minu esimene "juustukook" siis ei jäänud mina sellega kuigi eriti rahule. Niiet katsetage ise ja vaadake, mida te muuta tahaksite!

No comments:

Post a Comment